Beställa material

Er förening kan ta del av material, broschyrer och övrigt som ni kan använda vid olika evenemang ni deltar i. Exempelvis när ni ger era medlemmar information om allergisjukdomar.

Förbundet erbjuder alla föreningar en mängd olika material såsom tryckt informationsmaterial, dekaler, vykort, affischer plus mycket mer. Materialet är skapat för att hjälpa till att ge information om allergisjukdomar, värva medlemmar och skapa opinion.

Informationsmaterial

För att beställa material besöker du vår webbshop. Material tas fram av förbundet men lagerhålls och distribueras av en extern part. Om du har problem med din leverans av material kan du kontakta [email protected]. För beställning och leverans av informationsmaterial bekostar föreningen enbart frakt/portoavgift, själva materialet är kostnadsfritt.

Reklamprylar

Förbundet tillhandahåller också vissa reklamprodukter, som t.ex. kaffemuggar med förbundets logga. Dessa produkter går också att beställa i förbundets webbshop. För beställning och leverans av dessa produkter står föreningen både för frakt- och produktkostnad.

Till toppen av sidan